סוער בבית שמש: "בלוך תוקעת הקצאות בשביל פוליטיקה"

מוטי הלפרין No Comments on סוער בבית שמש: "בלוך תוקעת הקצאות בשביל פוליטיקה"

יו"ר ועדת המשנה להקצאות בבית שמש, ישעיה וייסמן, זועם: "הקצאות קריטיות ידחו לאחרי הבחירות כי מי שאמורה לנהל את העיר עסוקה בקמפיין פוליטי ציני" • גורם בסביבת ראש העיר הגיב: "תדרוכי השווא שקריים ומנוצלים בידי אינטרסנטיים המעורבים בבחירות, שמשתמשים באחרים לצורכיהם"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סוער בבית שמש: יו"ר ועדת המשנה להקצאות חבר מועצת העיר ישעיה וייסמן, נציג חסידות בעלזא, טוען כי נאלץ לבטל את דיון ועדת ההקצאות שתוכננו להיום (רביעי) מאחר וראש העיר עליזה בלוך הובילה לפיצוץ השיחות והניסיונות להגיע להסכמות בין כלל הסיעות. מנגד, כאשר פנינו לתגובת העירייה – הכחישו זאת בתוקף, ואף הוסיפו מתקפה חריפה על וייסמן שלטענתם משקר ביודעין כדי לעשות "פוליטיקה".

לדברי וייסמן: "בשבועות האחרונים פניתי לראש העיר עשרות פעמים והסברתי לה בתחנונים כמה חשובות ההקצאות של הפרק, עמותות וקהילות רבות משוועות לקבל את מה שהובטח להן ויש צורך להעביר אותן באופן מיידי. ביקשתי ממנה כראש העיר לשבת למו"מ בין כלל השותפים ולהוביל להסכמות אך לצערי עשרות פניות מצידי עלו בתוהו תוך התעלמות מופגנת. כלל השותפים מכל סיעות הבית הסכימו להגיע לפשרות אך ראש העיר הגב' בלוך עשתה ככל שביכולתה להמשיך ולתקוע טריז בין הקהילות, להתמיד בשיטה של הפרד ומשול ובכך למנוע את העברת ההקצאות ועכשיו מי שישלמו מחיר בגלל השיקולים הפוליטיים שלה הן כלל הקהילות השונות שהמתינו זמן רב וייאלצו להמתין בגללה עוד חודשים רבים".

"מצער מאד לראות שבמקום לנהל את העיר ולמלא את תפקידה למען כלל תושבי העיר, הגב' עליזה בלוך עוסקת במשרה מלאה בקמפיין בחירות שבמסגרתו השיקול היחיד המנחה הוא פוליטי וציני להחריד. מי שלא מקורב פוליטית – לא מעניין. הגיע הזמן שתושבי בית שמש יידעו את האמת: ראש העיר שלהם עוסקת בחצי שנה האחרונה בקמפיין ולא בלמלא את תפקידה למענכם*. בחצי השנה האחרונה, קבלת ההחלטות בלשכת ראש העיר בלוך הן על בסיס שיקולים פוליטיים בלבד", הוסיף וייסמן.

גורם בלשכת ראש העיר עליזה בלוך הגיב לפניית 'חדשות קול חי', כי "תדרוכי השווא בעניין יחסי בעלזא עם רה"ע בלוך שקריים ומנוצלים בידי אינטרסנטיים המעורבים בבחירות, שמשתמשים באחרים לצורכיהם. יחסי הקהילה וראש העיר תקינים ופוריים. יצוין כי ח"כ הרב ישראל אייכלר אף התקשר לראש העיר לפני זמן קצר לחזקה לאחר התקיפה אמש". לדברי הגורם: "לעניין ביטול הוועדה, כזכור בשבוע שעבר ויסמן גילה שעתיים לפני הועדה לפתע שהוא לא מרגיש טוב והשבוע הוא גילה שהבוסים שלו לא מאשרים לו לכנס את הועדה כדי שההקצאות לא יאושרו. זו פוליטיקה נטו, וחשוב שהתושבים ידעו את האמת".



0 תגובות